December Haul Part 2

Здравейте, момичета!
Това е втората част на дъъългият ми пост с нови придобивки през този месец. Надявам се такива публикации да са ви интересни и да ви дават идеи за подаръциза вас или за любими хора.
Ето какво остана от последните придобивки:



1.Маска за лице със шоколад от Montagne Jeunesse. Тези маски са ми любими и редовно си взимам от тях. Изпробвала съм няколко техни варианта като любима ми беше тази с ягоди. Почистват много добре кожата и в същото време я правят много мекичка (а и ухаят страхотно!)
2.Душ гел, който е цели 500мл. и сигурно ще ми стигне поне за три месеца. Според опаковката е с малини и ябълки, но аз не долавям такава миризма. Въпреки това ухае доста приятно и наистина аромата е малко по-тежък и подходящ за студените месеци.
3.Пяна за вана, на която дори не пише какъв й е аромата?!? (беше ми изпратена за проба). Все пак предполагам, че също е по-силен, зимен аромат , не съм я отваряла и мисля да я пробвам малко по-натам.
4. Маска за коса с нар и бял чай подходяща за боядисана коса. Ухае приятно и нямам търпение да я пробвам веднага щом привърши сегашната ми маска.
5.Още един душ гел този път с ванилия и сандалово дърво. Има много приятен аромат и ще го използвам в комбинация със същият лосион за тяло, който си взех и който може да видите в предишната част на покупките.
6.Крем за ръце с глицерин. Точно такива кремчета са подходящи за зимата, защото са по-плътни и образуват защитен слой, който предпазва ръцете от студа. На мен ми мирише на бебешко кремче Бочко и ще е един от основните ми кремове за ръце тази зима.
7.Релаксиращ разтвор за стъпала с нар и шоколад. Тези разтвори ги използвам като сипвам 2-3 капачки в масажираща ваничка за крака вечер, когато искам да отпусна след дълъг ден. Тази, която имам и използвах досега е с морска сол и не ухае много приятно, но пък подпомага за възстановяването на краката. Новата ухае много сладко и нямам търпение да я пробвам.
8.Масления лакочистител на Лили в мини опаковка.От някъде 1 година само гледам хвалби за това чудо и си мислех, че колкото и да е хвален все пак си е лакочистител. Е накрая реших да го пробвам и сега разбирам защо е обичан от всички. Засега съм го използвала само 2 пъти, но като понатрупам мнение ще споделя какво мисля за него.
9.Озаряващи перли за лице на Avon. Ами не е Guerlain, но не пречи да се поглезиш с нещо ново :)
10.Гелообразна очна линия. Още нещо, което не съм изпробвала досега и затова реших да започна с евтина марка, за да не ме е яд ако не си допаднем. Все още се уча да я използвам и ще споделя впечатленията си по-натам.


И звездата на поста, която получих като подарък малко след като направих снимката, е спиралата на Too Faced Better Than Sex. Аз лично не бих хвърлила 50 лв. за спирала (за много други неща, които са по-трайни като сенки например, да) , която ще ми вързи работа 3-4 месеца, но все пак благодаря на приятеля ми, че ме обича и се е изръсил, за да ме зарадва :)))
Много се радвам, че ще мога да я пробвам и да видя къде го този 1000 пъти по-голям обем.

Ами това е всичко останало и се надявам скоро да не си взимам нови неща, че положението става страшно :))))
Хубав ден!

No comments