NYC Eyeliner

Здравейте,  момичета!
Днешния пост е посветен на един нов и любим за мен продукт, който се използва ежедневно от много жени по целия свят. Сутрин, когато пътувам и се заглеждам в останалите момичета ако не друго то винаги забелязвам поне няколко с очна линия. Очната линия е един идеален вариант да подчертаеш женствеността си по най-бързия начин и дори не ти се налага да нанасяш какъвто и да е друг грим- една очна линия, един телесен гланц за устни and you  are good to go! Да овладееш изкуството на котешкото око, обаче, се оказа една нелесна задача и предпочитанията ми за точната извивка на крилцето на линията винаги се променят. Заради това, а и голямото бързане сутрин, често резултата не ми харесва особено. Тук се намесва и новият ми любимец, който превърна нанасянето на очната линия в забавен ритуал, който правя с удоволствие.
Ето малко повече за него:


За разнообразие исках да пробвам цветна очна линия, досега никога не си бях слагала вариант по-различен от черния, който ми беше писнал отдавна и след дълго мислене се спрях на кафяв нюанс с блестящи частички. Първоначално си мислех, че с този блясък няма да ми хареса как стои и ще си остане в шкафчето ,затова заложих на евтин вариант, за да не ме е яд за хвърлените пари по нея. В крайна сметка бюджетният ми избор се оказа очна линия на NYC (марка, която отскоро пробвам).
Опаковката е стандартно пластмасово шишенце, което е прозрачно и може да се види до къде е продукта (голям плюс за мен, защото количеството може да се следи). Надписите са принтирани на опаковката и предполагам, че ще се изтрият след време (въпреки използването й от един месец това все още не се е случило) .
Скорът на годност е стандартните 12 месеца, което е добро време за качеството на един такъв продукт.


Четчицата е съставена от много малки косъмчета, не е силиконова и не е тип писалка както при някои очни линии. За мен е леко късичка, но съм свикнала да работя именно с такъв тип четки и не ми е проблем. Достатъчно тънка е, за да направи хубави тънки линии, но може и да наслагва продукта за по-драматичен поглед.



Цветът, който аз си избрах е 863 Leopard Print и както споменах по-горе е кафяво с блестящи частички. В опаковката изглежда доста по-блестяща, но на ръката и на клепача стои много натурално. Всичките блестящи частички се сливат, за да придадат на окото един металически вид, без той да изглежда натрапчиво. За сравнение може да кажа, че стои много по-естествено от черната очна линия защото се доближава повече до естествения цвят на кожата. Цветът е по-ненатрапчив от черния, но се забелязва и е перфектен завършек на ежедневния грим. За мен тази очна линия може да се слага дори в строго консервативни среди като работа в офис или училище.
По отношение на трайността съм доста изненадана. Очаквах, че с тези блестящи частици очната линия ще бъде доста нетрайна, но в действителност след изсъхване няма махане, докато не пожелаеш сам да го направиш. При нанасянето й към 7-8 сутринта, тя ми остава вярна чак, докато не я махна към 5-6 следобед.

До тук съм много доволна от нея и ще продължа да си я използвам с голямо удоволствие. Съотношението й цена/качество е на ниво и я препоръчвам на всеки, който иска да пробва нещо цветно, но и стоящо естествено върху очите.

Количество: 4,7мл
Цена: 1,70лв

Продукти на NYC могат да се намерят в Parfimo.bg

1 comment

  1. Продуктите на NYX са страхотни и са на прекрасни цени!

    ReplyDelete