Avon Big & False Lash спирала за обем

Здравейте, момичета!
Търсенето на идеалната спирала е постоянно начинание за мен. И как няма да е като на пазара непрекъснато се пускат нови предложения и става доста трудно да се спреш само на една спирала. Една спирала, обаче ми направи по-голямо впечатление от другите и това е новата спирала на Аvon, за която имаше огромна реклама при представянето й.
Дали заслужава всичките хвалби ще разберем след малко.




Има стандартна черна опаковка с розови надписи, които за един месец ползване не са мръднали. Четчицата е тип "бадем" по-дебела в средата и стеснена в краищата. В началото спиралата е доста течна и както се вижда от снимките има доста парчета, които се разнасят от нея и лесно може да се нацапате ако не внимавате. След няколко седмици употреба има леко засъхване и парчетата изчезват, така че ако не понасяте такива парчета може да я оставите известно време отворена, за да поизсъхне малко. Нещо, което забелязах е че четчицата не се огъва и движенията са ви повече в ръката отколкото в четката. Стесненото крайче пък е супер удобно за използване във вътрешните ъгълчета на окото, където миглите ми са по-редки и малки и за долните мигли, където основната огромна част ми идва прекалено голяма.

Какво обещава спиралата:

Ефект "професионално поставени изкуствени мигли. "Хилядите фибри за обем във всяка опаковка перфектно се вплитат в миглите, за да създадат панорамен обем и да придадат на погледа ефект "професионално поставени изкуствени мигли".
ПАТЕНТОВАНА ФОРМУЛА "1000 FIBER" Хиляди фибри с различна дължина и форма се вплитат в миглите и създават панорамен обем. Придават на погледа ти ефект "професионално поставени изкуствени мигли".

Как изглежда на миглите ми: 






Моето мнение за нея:

От марката обещават ефект еднакъв с тези на изкуствените мигли. Първата ми проба на спиралата беше върху друга такава и ефектът наистина беше поразяващ- досега никоя спирала не е успяла да изпъкне върху вече нанесена друга (изсъхнала), че чак и да има ефект.
Удължава миглите и прави много добър обем, който може да се види на снимките. В началото може да ви се стори прекалено водниста и ако е така може да я оставите настрана 2-3 седмици, докато се сгъсти достатъчно. Когато е все още доста водна лесно цапа клепача и около него (от бързите ми задължения сутрин е), но с гъстата консистенция е идеална. Стои на миглите цял ден, не им натежава и не се размазва. Колкото до спластяването при мен го има в лек вариант при всички спирали, но отдавам това на факта, че миглите ми са доста редички и тънки и за да има обем трябва да се доближат една до друга иначе няма никакъв ефект.
За мен най-големия ефект на спиралата е удължаването на миглите, а в комбинация с обемът, който се постига с нея то цялостната визия наистина се доближава до поглед тип изкуствени "пърхащи мигли".

До тук тази спирала се подрежда на едно от първите места за любимите ми спирали и с конкурентната си цена определено бих си я взела отново, когато свърши.

                                                        *Продуктът ми е предоставен за проба, но мнението ми за него не е спонсорирано.

No comments