August-September-October Haul

Здравейте, момичета! Както при празните опаковки не съм показвала и покупките за последните няколко месеца и се понатрупаха, затова реших да ги споделя с вас.




За рождения ми ден ми подариха лосион за тяло Luck на Avon. Досега всички лосиони, които са правени с аромата на техни известни парфюми са много приятни за ползване и се надявам и с този да е така.
От известно време ми трябва нова маска за лице и този път реших да разнообразя и да си взема голяма опаковка вместо саше. Заложих на маска на Avon с бял чай. Отлепящите маски на марката се използват много лесно и имам високи очаквания за нея.
Този душ гел пък е нов и обещава дълбока хидратация и заместване на лосиона подобно на този на Nivea, но ще видим дали ще оправдае очакванията ми.


След като вече се присъединих към категорията 25+ реших, че е време да наблегна на хидратацията и борбата с първите мимически бръчки. Моят избор са околоочен крем и нощен крем на NUXE. Имат характерната миризма на роза, която може да не се хареса от всички и са с по-тежка консистенция, но предполагам, че това е нормално за продукти борещи се с бръчките.



В iHerb имаше голямо намаление на Elf и нямаше как да не се възползвам ( и този път не забравих да отворя опаковките и да споделя цветовете с вас!)
Миглите ми излязоха само 0,78$  и дори да станат само за един път това си е чиста сделка! Матиращата пудра беше на същата цена и си върши работата супер добре и съвсем спокойно мога да кажа, че от нея също съм много доволна. Останалите неща не съм използвала много все още и не мога да споделя кой знае какви впечатления, но тепърва ще ги пробвам и ще трупам мнение. Единичните сенки в кутията нямат имена, но пък са с доста добра пигментация и излязоха около 3-4$. Палитрата е за 10$ в цвят Sunset и е много хвалена от доста youtube-ри и от много време стоеше в wishlist-a ми. На ръката цветовете стоят много красиво, но не изглеждат много трайни, ще видим на клепача как се справят. Единичната сянка може би не беше идеален избор, защото се слива с цвета на клепача ми и въобще не се забелязва, така че засега я имам за разочароващ продукт. Двата ружа са поредните в колекцията ми на марката (може би трябва да направя ревю за тях) като съм заложила на по-тежки и ярки цветове, които да отговарят на есенния сезон. Като цяло ружовете на Elf имат средна пигментация и могат да се напластяват. За 3$ няма какво повече да се иска.


Не пропуснах да си взема и някои неща от новата лимитирана серия на Essence, за която по-подробно може да видите тук

Направих и една поръчка от Parfimo.bg , тъй като цените там са много добри за повечето продукти.


Очната линия и ружа са на NYC като засега съм пробвала само очната линия, за която имам положително първо впечатление. Цените на марката са безумно ниски и дори и продуктите да не оправдаят очакванията ми няма да съжалявам.
 Исках малко по-тъмен лак за есента и зимата и въпреки че не си падам много по тъмни цветове реших да пробвам някой като не хвърлям много пари за него. Спрях се на Sally Hansen и се надявам да ми хареса.
Харесвам червилата на Rimmel и реших да си взема още едно допълнение към колекцията ми. Цветът е супер естествен и стои много добре на устните, направо не мога да спра да го нося и съм много доволна от избора :))
И накрая като за черешка на тортата молива за очи в цвят Milk на NYX. Успях да се докопам до него и сега не мога да се престраша да го използвам. Нанесен на ръката стои стряскащо и тепърва трябва да си поиграя малко и да видя дали си заслужава хвалбите от всички.

Това бяха всичките ми нови нови съкровища, надявам се да са ви харесали и да ви е било интересно!. Хубав ден!

9 comments

  1. Аз имам една от големите палитри на ЕЛФ и изобщо не ми харесва- твърде тебеширена. Даже мисля да опитам да я продам.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Големите не са им хубави, но тази е от хвалените. Надявам се да не ме разочарова :)

      Delete
  2. Може да направиш ,,review" на продуктите на Nuxe,след време като ги изпробваш. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. На тях задължително. Надявам се да си заслужават, а и са първите anti age продукти, които си взимам.

      Delete
  3. Може да направиш ,,review" на продуктите на Nuxe,след като ги изпробваш. :)

    ReplyDelete
  4. Ах, страхотни придобивки!Нещата на Елф ми привлякоха погледа и наистина е било добро намаление, ама пусто като не ми остава време да разглеждам сайтовете все изпускам.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Лошото на iHerb е че почти никога не пускат известия по e-mail, когато има намаление и трябва винаги да се следи сайта.

      Delete
  5. Nuxe е страхотна марка! Доволна съм от всички нейни продукти до сега. От висок клас е. поздрави

    ReplyDelete
    Replies
    1. Аз също много харесвам продуктите на марката :)

      Delete