Maybelline Color Tattoo 24HR Cream Gel Shadow

Здравейте, момичета! Днешния пост ще е за ревю на продукт, за който съм 100% сигурна, че всички сте чували и сигурно аз съм единствения човек на земята, който до сега не го беше пробвал. Става дума за кремообразните гел сенки на Maybelline. Да, не ги бях пробвала досега! Винаги съм ги заглеждала, но цената им за единична сянка ме е спирала да ги пробвам. Е, сега най-накрая се престраших. По-долу може да видите мнението ми за тези сенки:

Като за начало се спрях на една сянка в цвят 65 Pink Gold.



Сенките идват в стъклено бурканче от 4гр. Цветът е металическо розово с блестящи частици. Честно казано не забелязвам златни отенъци, а по-скоро частиците са във всякакви цветове.


Забелязвам, че цветът в бурканчето е малко по-тъмен отколкото нанесен на клепача, така че пробвайте тестери в магазина, за да не се изненадате след това.


Сенките се нанасят супер лесно, толкова са кремообразни, че не се усещат по никакъв начин. Цветовете са супер пигментирани и нямат нужда от нанасяне на база преди тях (а и достатъчно лесно се залепят за клепача. След като бъдат нанесени им трябват 2-3 минути и направо "залепват" за него- при минаване с пръст през сянката няма никакво мърдане и при евентуално изпотяване ще останат на мястото си. Въпреки стабилното захващане за клепача те не лепнат и не стоят тежко върху него, напълно забравям, че съм с тях.
Могат да се нанасят както с пръсти, така и с четка. Нанасянето с четка е по-добрия вариант, защото не губите никакво количество от сенките и всичко отива на клепача, докато при нанасянето с пръсти част от сенките остават на пръстите. Могат и да се наслояват без да изглеждат прекалено натрупани.




Варианти за носене има много, колкото ви стига въображението :–)
1. Може да ги носите като очна линия- стоят много добре и не мърдат през целия ден. Дори успях да си направя "крилцето" на линията във външния край на окото без проблеми. Това е един разнообразен вариант, а и спестявате от покупката на цветна очна линия.
2.Като основа за сенки- както казах по-горе самите те се залепват за клепача, но не стоят лепкаво върху него, което ги прави идеални за основа за сенки.
3.Самостоятелно или в комбинация с други сенки. И двата варианта съм пробвала като при самостоятелното носене забелязах, че не се преливат много добре и за да се получи добър ефект ви трябва хубава четка и определено количество търпение. При комбинация с други сенки няма никакви проблеми.
4. Като хайлайтър във вътрешния ъгъл на окото и под веждата. Нужно е съвсем малко количество и много добра преливка, за да стои естествено.

Доста от сенките може да намерите за цени под 10лв тук

                                           *Сенките са ми предоставени за проба от PR като мнението ми за тях не е спонсорирано.

Вие пробвали ли сте сенките от тази серия и имате ли си любимец? Ще се радвам да споделите мнението си :)

1 comment

  1. Страхотни снимки :) Трябваше да пуснеш и някоя с грим с тези сенки :)

    ReplyDelete