NYC Lip Laquer

Здравейте, момичета! Днес съм изключително развълнувана да ви споделя впечатленията си за първия продукт, на New York Color, с който успях да се сдобия. От много дълго време слушам чуждестранните блогърки да хвалят тази козметика и се радвам, че най-накрая я има и тук. За разлика от другите drugstore марки, на които цените на продуктите тук могат да стигнат до цени от 30лв NYC е истинска drugstore марка и цените и не надвишават 10лв, което автоматично я поставя в топ листа ми за продукти за проба. Продукти на NYC може да намерите в Parfimo.bg
Първият продукт, на който се спрях е глосът им за устни:





Опаковката е стандартна прозрачна, стъклена тубичка през, която се вижда какъв цвят е глосът. Апликаторът също е стандартната гъбичка, която съм свикнала да използвам.




Цветът, на който аз се спрях е 200 Chelsea Cherry Blossoms и за мен е прекрасен розов нюд, който е подходящ както за лятото, така и за всички останали сезони. Има малки бляскави частици, които обаче не се забелязват върху устните. Всъщност въобще не прилича на глос- няма го бляскавия завършек, нито пък лекото уголемяване на устните, което нормалните глосове имат като ефект. Консистенцията му е по-плътна и стои почти като течно червило. Не се усеща лепкаво или мазно и като го сложа въобще забравям, че имам нещо на устните. Можем да зачеркнем и дехидратирането от списъка с минуси, защото този лак за устни се усеща като балсам, а най-вече консистенцията ми напомня на любимото ми червило от NYX- Sugar Wafer.
Има лек сладникав аромат като отворя шишенцето, но нанесено върху устните въобще не се усеща.



Въпреки всички хубави неща като всеки продукт не е идеален и има и някои неща, които не ми харесват. Не е много траен.Издържа някъде около 2 часа, след което има нужда от ново нанасяне.Освен това след известно време започва да се събира в гънчиците на устните и от време на време е добре да поглеждате дали все още е на мястото си и изглежда добре.

След всичко казано до тук мога да обобщя:

Плюсове:
  • Сравнително плътна консистенция, наподобяваща течно червило 
  • Без блясък
  •  Не изсушава устните
  • Ниска цена
Минуси:
  • Не е много дълготрайно
  • Събира се в гънките на устните
 Получаваме 3,7мл за 1,70лв.

 Съотношението цена качество за мен е напълно оправдана и за такава цена няма какво повече да се желае.
Можете да намерите глоса тук

                                        *Продуктът ми е предоставен за проба от ПР като мнението ми за него не е спонсорирано.

4 comments

  1. Обожавам такива нюанси, ако зависи от мен ще нося само такива целогодишно. NYC не са ми познати особено много, но ще потърся някоя алтернатива :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. И аз за първи път използвам тяхна козметика, но оставам доволна :)
      Заслужава си да се пробват, а и цената е супер достъпна.

      Delete
  2. Никога не бях чувала за тази марка. Но каква е тази цена !?!?!? Веднага отивам да видя и другите неща

    ReplyDelete
    Replies
    1. Самата марка си е drugstore, но от сайта са решили да не й слагат всичките български надценки, с които сме свикнали и затова цената е такава :)

      Delete