Empties June

След  поредната кратка пауза от подобен тип постове отново искам да споделя с вас какви продукти изхабих през последния месец (два).



1. От Avon имат сравнително нови шампоани за коса (поне бяха такива, когато си поръчах този) с най-различни съставки. Този, който съм изхабила е с яйце. Пробвала съм още такъв с авокадо и с мед и бадеми. Не са лоши, вършат си работата като мисля че от този с мед съм най-доволна. Цената им мисля, че беше някъде около 8лв. и за разфасовка от 700мл стигат за страшно дълго време. Като цяло съм доволна и ще си взимам още от тях дълго време.

2.Пореден изхабен балсам за коса на Wella Professionals. Има лек аромат, прави косата ми мекичка, придава лек обем и бих си я взела отново.

3.Душ гел на Palmolive с арганово масло и бадеми. Лека и кремообразна текстура, не забелязвам много пяна, но пък ухае приятно и сладникаво. Може би не е много подходящ за лятото, заради леко по-тежкия аромат, затова се радвам, че свърши и пак бих си го взела, когато захладнее.

4.Скраб за тяло с грейпфрут от козметика Joanna. Има страхотен аромат! Все едно използвате самия плод, а не поредния химически продукт за тяло. Частичките са малко по-груби, а на мен точно такива ми харесват. Идеален е за лятото и бих си го взела отново, единственото което не ми харесва е, че е в по-малка разфасовка и свършва сравнително бързо.


5.Лосион за тяло с маслина на Biofresh. Малко ми е странен аромата за тяло, но след няколко ползвания се свиква. Освен с това не можа да ме впечатли с нищо особено.

6.Крем за ръце на TianDe. В началото миришеше страхотно, но с времето аромата се промени и нямах търпение да го доизхабя. Доста е мазен, не попива бързо и в състава си има доста парабени. Не бих си го взела отново.

7.Бързосъхнещ спрей за нокти от Avon. Ето от това малко шишенце съм очарована! След като нанеса лака си, когато бързам пръскам 1-2 пъти върху ноктите и изчаквам 10-15мин. Разбира се, че действа, когато разтвора започне да изсъхва. Едно шишенце ми стигна за около 2 години и вече си имам ново, което си чака реда.

8.Деавит- това са течни витамини (А и Д), които използвам за обогатяване на домашни маски.

9.Кокосово масло на Икаров- отново използвам за разни домашни маски, най-вече за коса.

10.Тампони от Ebelin. Малко по-скъпи са от тези на Jumbo, но пък са по-мекички и попиват повече нечистотии от лицето, затова ще си взема още от тях.

Ами това бяха всички неща, с които се разделям този месец. Надявам се да ви е било интересно. Хубав ден!

No comments