Eylure Eyelashes #107

Здраввейте, момичета! От доста време се каня да направя ревю на изкуствени мигли, но все нещо не ми достига, а и добри снимки се получават трудно. Все пак накрая докарах сравнително годни снимки, с изкуствени мигли, които мога да ви покажа.


Марката Eylure е създадена през 1947 година от двама англичани- братята Дейвид и Ерик Елиът, които са професионални гримьори, а миглите им са използвали знаменитости като Елизабет Тейлър и София Лорен.
Миглите, които предлагат са разделени в 8 категории:


Naturals, Lengthening, Texture, Dramatic, Volume, Definition, Exaggerate и Pro-Lash
 Всички мигли са ръчно направени, 100% естествени и за многократна употреба.

 
 Миглите, които аз имам са №107 и са от серията им за обем. Кутийките, в които се предлагат са малко по-големи от стандартните и това малко затруднява съхранението им, но не е фактор, който взимам под внимание.




В кутийката за услеснение е посочено коя мигла за кое око е, а на задната страна на опаковката е показано как биха изглеждали миглите на клепача и по какъв начин се поставят. Отстрани на опаковката има лепенки, които показват, че продукта не е отварян преди. 


Към миглите получаваме лепило и подробно упътване. Въпреки това никога не използвам лепилата, които получавам към миглите и съветът ми е да се доверяване само на изпробвани такива.


Това, което ми прави впечатление е че миглите не са залепени за опаковката ( ако сте виждали много от изкуствените мигли са залепени за опаковката, която наподобява клепач) и така не развалят формата си при взимането им. При нужда отрязвате мъничко от крайчетата им, за да ги нагодите на очите.  При мен миглите паснаха веднага на клепача и нямаше нужда от допълнително рязане или огъване на миглата, все едно бяха правени специално за мен.

Поставянето става супер лесно: слагате мъничко лепило само на черната лентичка, която свързва косъмчетата като в двата края може да сложите малко повече, тъй като там се разлепват най-често миглите и изчаквате около 30 секунди (докато лепилото започне да лепка), след което поставяте миглите възможно най-близо до вашите естествени, първо в средата и после по краищата. Ако ви е за първи път ви съветвам да си вземете някой по-евтин комплект, на който да се поупражнявате няколко пъти. Добре е преди това да сте нанесли очна линия, за да замаскирате лентичката на изкуствените мигли. Изчаквате няколко минути да изсъхне лепилото и сте готови!
Мое лично мнение е че нанасянето на тези мигли е най-лесното, което съм имала в сравнение с другите марки, а съм ползвала доста изкуствени мигли през последните две години.





При мен издържаха цялата нощ без да имам никакви проблеми. Не съм им слагала никаква допълнителна спирала, защото ефектът им е достатъчно драматичен. Такъв тип изкуствени мигли могат да се използват 4-5 пъти като препоръчвам да не се ползват повече от 6 пъти от хигиенна гледна точка. Могат да се намерят в дрогериите и козметичните магазини по моловете.
Цена: 15лв  

*За гримът от снимките ще говоря по-подробно в отделна публикация.
 **Продуктът ми е предоставен за проба като мнението за него е базирано на личното ми мнение.

4 comments

  1. Изглеждат страхотно <3 Аз съм голяма мъка с поставянето на мигли и много рядко слагам :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Тези се слагат много лесно, трябва ти само добро лепило :)

      Delete
  2. Чувала съм, че са много добри. Много добре изглеждат, ще се пробва! :)

    ReplyDelete