(DIY) Кутия за бижута

Здравейте, момичета! В този празничен месец ми се въртят много идеи за DIY постове и нямаше как да не пусна поне един такъв! От всичките си избрах да ви покажа как може да си направим кутия за бижута, защото мисля, че е добър подарък за по-близък приятел или роднина.

Кутията, която направих е най-подходяща за съхранение на пръстени като идеята е те да са подредени на едно място и най-вече да не се цапат.

За изработката са ви необходими:
-кутия от бонбони Ferrero Collection
-черен плат (или цвят по избор)
-ножица
-лепило
-камъчета за декорация (по избор)

Кутията за бонбони, която аз използвах:


1.След като се почерпим с вкусотиите махаме всичко от кутията и отлепяме всички надписи. Най-лесно става като я накиснете с топла вода.
2.Режем от черния плат на око, свиваме парчетата на пурички и започваме да ги редим хоризонтално на кутията едно до друго докато запълним цялата кутия. Не е нужно да са напълно еднакви, тъй като накрая не се забелязват толкова много.
3. По желание може да залепим и камъчета по самия плат за малко блясък. Аз използвах камъчета за декорация на маникюр и обикновено лепило за картон.
4. Най-хубавата част е да си наредим бижутата. На снимките съм сложила много малко, за да може да се види какво представлява самата кутия :)






Идеята беше да наподобява съхранението на пръстените в луксозен бутик за бижута и мисля, че горе долу се справих с тази цел. Освен това е достатъчно голяма, за да се наредят поне към 10 пръстена, всичко ще ви е на едно място и ще е чисто и подредено.

Харесва ли ви идеята? Ако имате подобни идеи ще се радвам да ги споделите с мен! Хубав ден!

4 comments

  1. Много ми допада идеята,аз ги ползвам тези кутии за снимки :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Аз не съм се сетила да си слагам снимките в такава кутия, ще пробвам :)

      Delete
  2. Уникална и доста лесна идея мисля :) Браво!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Благодаря, радвам се, че ти харесва!

      Delete