Beauty Box November

Здравейте, момичета! Няма как да пропусна кутията за този месец и ако ме следите редовно знаете колко съм пристрастена към нея! Всеки месец, когато дойде ми е като рожден ден и с голямо нетърпение започвам да я разопаковам.
Този месец е кутията е 15та поред и по този повод е малко по-различна от обикновено. Капакът е целия в розови балончета, което я прави още по- girly. Този път мисля поста да е предимно в снимки, защото аз самата това гледам, когато се ровя из постовете на други момичета. Ако не ви харесва този начин на подредба може да ми напишете идеите си в коментарите :)



По ред на снимките:
1.Cottage Le Caramel душ крем в оригинален размер 250мл- 5,90лв.  Да казвам ли колко хубаво ухае? Мисля още днес да го пробвам!
2.Fresh Line Polyhymnia шампоан в оригинален размер 75мл- 11лв. За тънка и изтощена коса с натурални съставки + талон за 20% отстъпка
3. Biotrade Pure Skin ексфолиращ тоник 15мл . Досега винаги подарявах техните продукти, защото бяха за пъпки и проблемна кожа, но този мисля, че може да ми влезе в употреба.
4.Joanna балсам за сухи места 3 в 1 оригинален размер 8г- 3,70лв. Много интересен продукт от непозната за мен марка, който ухае невероятно на портокал! Съответно ще бъде пробван още днес :)  + талон за 10% отстъпка.
5.La Roche-Posay Lipikar Baume AP+ балсам за тяло 15мл. За тяло едва ли тези милилитри биха ми стигнали, затова мисля да го използвам за ръце.
6.Vichy Liftactive Supreme + Vichy Liftactive Night мостри от по 1,5 мл. + мини каталог
7.Освежаващ дневен крем за лице и околоочен контур Nat'utra 20+ 2ml
8. Крем концентрат за околоочния контур Nat'ura 30+ 2ml

Равносметка:

Три продукта в оригинален размер.
Любим продукт- душ крема
Оценка на кутията- 5/5

Все повече вкарват марки с натурални съставки и винаги има кодове за отстъпки, от които се възползвам и съм много доволна.

Вие какво мислите?

No comments