July Haul

Ето че още един месец отлетя неусетно! Летните месеци като че ли минават по-бързо от зимните, което е нормално, но пък с нетърпение чакам да се насладя на месец август, който е любимия ми месец. Миналия месец заложих повече на грижата за косата и кожата, заради по-силните слънчеви лъчи и ето с какво се сдобих:
1.Bioten лосион за тяло с лайм.Без парабени, парафини и оцветители. ОБОЖАВАМ лосионите на марката, това ми е втори техен лосион и мирише невероятно! А цената- между 3.50 и 5лв в зависимост от дрогерията/аптеката.Няма какво повече да се иска.
2.Bioderma лосион за тяло за след слънце. Пробвала съм го миналата година, останах много доволна и ето го отново тук. Вече съм му направила ревю тук
3.Спрей за слънце на La Roche-Posay с SPF 30. Взехме го за приятеля ми, на мен не би ми свършил работа с толкова голям фактор.
4.Essence руж и хайлайтер от колекцията Road Trip.
5.Duo лепило за мигли. Пробвала съм черното им лепило и съм доволна. Това би трябвало да става безцветно пък ще видим.
6.Сенки на NYX Love in Rio в цвят Sizzling Samba. Спечелих ги от игра на марката във Facebook и нямам търпение да ги пробвам.

7.Rene Furterer Карите ревитализиращ крем за суха коса.
8.Rene Furterer подхранваща маска за суха коса.
9.Rene Furterer дневен крем без отмиване, който дойде като подарък към маската
10.Rene Furterer балсам за суха и изтощена коса.
Продуктите на марката са доста скъпички, но както казах в началото този месец реших да инвестирам малко повече в грижата за косата и се надявам да има положителен ефект. След известно време ще споделя впечатленията си от тях.
11.Too Faced Candy Bar. В Сефора имаха много намаления през месеца и реших да се възползвам. Тази палитра я исках от много време и много се радвам, че я бяха включили към намаленията.
12.Тоо Faced червило в цвят Cinnamon Kiss. Отначало ми се струваше много тъмно, но след като го сложих 2-3 пъти се влюбих в него. Може да направя ревю за него след като добия повече впечатления.
13,14- Два лака на Avon в свежи летни цветове- Swift Sherbet и ASAP Pink.

Това са всички мои нови придобивки, ако искате да видите ревю на някой продукт ми оставете коментар! Хуваб ден!

4 comments

  1. Обичам го този лосион за след слънце на Биодерма.Страхотен е <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. На мен много ми помогна миналата година, след като бях изгоряла на няколко места и сега просто нямаше как да го подмина :)

      Delete
  2. Ах, недей сега за палитрата на Too Faced, отдавна я заглеждам, а пък тя даже намалена била, за колко я купи :))) ще очаквам ревю с нетърпение :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Беше 30лв. Дано я има още. Определено си заслужава ревю :)

      Delete