Направи си сам: Поднос + лятна декорация (DIY)

Здравейте, момичета! Днес съм измислила още една DIY публикация. Този път става дума за една масичка, която си взех преди 2-3 години. В стаята си имах празно място между огромния гардероб и вратата, което стоеше като дупка и реших, че тази масичка ще стои идеално и ще запълни празнината.
                                                    Празното място, за което говоря.
                                                                         Масичката.

Тогава една рекламна торбичка на Douglas и една свещ ми се струваха достатъчни за декорация, но вече няколко години беше така и ми беше омръзнало. Освен това смених и цвета на стаята си, затова реших да освежа и декорацията около масичката.
След като вече не използвам акрилните кутии, които използвах за козметиката си реших да си направя нещо като поднос от едната кутия.
Самата идея беше да се получи нещо такова, което да стои най-отгоре:
Ето и какво успях да направя аз:
1.Почистих кутията от петната от грим и я оставих да изсъхне.

2. След това взех опаковъчна хартия в цвят, който ми харесва, измерих я и изрязах едно парче, което поставих на дъното на кутията.
3.Ако искате да сменяте от време на време хартията е добре да не го залепвате с лепило. Аз залепих четирите края с тиксо, така че след време мога да махна хартията без да повредя кутията:
4. Подноса вече е готов и може да го декорирате с каквото ви харесва!
Понеже съм на лятна вълна реших да сложа каквито морски сувенири имам в момента и ето какво се получи:
На долния рафт смених кутията с по-цветно пликче и така масичката се освежи напълно!

Идеята е супер лесна реализацията и отнема не повече от 15мин. Ако не може да намерите точно такава акрилна кутия може да пробвате с акрилна кутия от малко по-скъпи бонбони, ефектът ще е същия.
Надявам се идеята да ви е харесала! Хубав ден!



2 comments

  1. Много готино се е получило.Харесва ми морската тематика :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Точно сега е времето да се използват разните мидички и корабчета, които имам :)

      Delete