UPDATED/ Козметика за размяна/продажба

Здравейте момичета! Случвало ли ви се е някога да си вземете продукт без много да му мислите и след време да се окаже, че просто не пасва добре на вашата кожа? Аз имам няколко такива продукта и както се вижда от заглавието съм преценила, че няма смисъл те да остават в колекцията ми, след като няма да ги използвам.
Ето за кои продукти говоря:

1. MAC прахообразен руж в цвят Well Dressed.
Използван е 3-4 пъти и е супер запазен (мисля че се вижда достатъчно добре на снимките)
За него даже съм писала ревю тук
Закупен е в края на миналата година на цена от 42лв.

2.NYX прахообразен руж в цвят Terra Cotta: ПРОДАДЕН
Също е използван 3-4 пъти. Закупен е в началото на тази година на цена 17.95лв

Продуктите, за които бих ги заменила трябва да са от същия клас козметика, използвани горе долу колкото моите и все пак предпочитам да за закупени през последната една година.

Ако пък някой иска просто да си ги закупи бих ги продала на следните цени:
1. Mac blush- 30 лв
2.NYX blush- 10 лв

Ако проявявате интерес може да се свържете с мен на Facebook страничката на блога или да ми пишете на е-mail: ioanna_909@abv.bg
Хубав ден!

No comments