Vanity Table Inspirations

Всяка една дама се нуждае от свое в кътче, където винаги да се зарежда с положителна енергия и да се чувства като принцеса. В този пост искам да ви покажа тоалетки, които са ме вдъхновили да направя моето малко кътче, почти толкова прекрасно колкото и на снимките:

Ето някои тоалетки, които открих в български сайтове:
                                                                      тоалетка от богора 370лв
                                                               тоалетка от богора 392лв

                                                         тоалетка от кроко 300лв
След много дълго търсене стигнах до извода, че при нас (както винаги) изборът е много малък, тоалетките дори не се доближават до тези на горните снимки, а цените са космически.
За мен решението беше да си направя сама тоалетка от различни елементи вместо да дам пари за цяла, която не ми харесва особено. Надявам се идеите да са ви харесали и да съм била полезна. Следващата ми публикация е номер 100 (да, дори и аз не знам колко бързо се натрупаха!) и ще ви покажа моята тоалетка- откъде са всички части, колко струват, в какво съхранявам гримовете си и всички други подробности, които могат да помогнат да имате такова вълшебно място. Хубав ден! хо хо

No comments