Empties March

Още една закъсняла публикация, която бързам да ви покажа (напоследък доста бавя този вид публикации, но ще се постарая да се поправя следващия месец)
Отново съм насъбрала стабилно количество празни опаковки, които чакам да изхвърля:
1.Масло за тяло от Avon с масло от ший и шоколадови трюфели. Нямате представа колко хубаво мирише!! Това ми е втора опаковка от него и разбира се вече имам трета, която си чака реда.
Единствения минус е че се разнася по-трудно и попива по-бавно в кожата, което го прави по-подходящо за зимно време, но като гледам времето в момента следващата опаковка ще ми влезе в употреба още няколко седмици.
2.Скраб за тяло на I love... с лимони и лайм- още един продукт, който ухае страхотно и ти иде да го изядеш! Само дето не съм сигурна, че прави нещо друго освен да мирише...затова предпочитам да си взема масло за тяло на марката.
3.Душ гел на Dove. Има свежа, ненатрапчива миризма, но не прави много хубава пяна. Въпреки това не изсушава кожата и мисля, че замества сапуна по по-добър начин.
4.Серум предпазващ косата от топлина. По-скоро ми прилича на спрейовете за разресване, няма миризма и не лепка. Не съм сигурна дали има действие, защото използвам един тон неща върху косата ми.
5.Подхранващ серум за коса с аргинин и кератин. Текстурата му е като на балсамите за коса. Този лепка, но когато се нанесе на мокра коса и след това се оформи и изсуши няма и следа от лепкането. Също така е доста икономичен, стигна ми за около шест месеца.
6.Крем за ръце с витамин Е на Dr. Scheller. Има плътна текстура и аромата е по-тежък, но ми допада. Много добре хидратира ръцете през студените дни и бих си го закупила отново през есента.
7.Топ лак на Golden rose. За него съм писала по-подробно тук
8.Околоочен крем на Yves Rocher. Страшно съм разочарована от този крем. Както казах и тук пише, че е био и с натурални съставки, а е пълен с парабени...За действието му относно  намаляване на тъмните кръгове, както ме убеждаваха и консултантките в магазина, не може и дума да става.
9.Изкуствени мигли-  дойдоха като подарък с една поръчка и въпреки, че не са от най-добрите реших да ги използвам няколко пъти. Ефекта с тях не е лош, но както и преди съм казвала се стремя към мега обем, който те не могат да постигнат.
10. Тампончета за грим на Nivea. Тези ми идват не толкова памучни и малко по-твърди и неабсорбиращи. Засега мисля да се придържам към тези на Ebelin.

Това са празните ми опаковки засега и съвсем скоро мисля да покажа още една торба с тях :))
Вие какво изхабихте през последния месец??

No comments