Decluttering things Part 1

Здравейте момичета!Ето и първия пост,в който ще ви покажа какво реших да изхвърля,за да "освежа" колекцията си.
По принцип ми е много трудно да изхвърлям козметика,но когато не ми върши никаква работа няма смисъл да стои в колекцията ми.
Ето ги и продуктите:
1.Три единични сенки на Avon.Апликатора им е нещо подобно на четчица,не стига дъното на опаковката и за нанасянето им се изисква доста труд и търпение.Съответно и спрях да ги изпозлвам и няма смисъл само да заемат място.
2.Лак основа на Golden rose.Доста я харесвам,но напоследък намаля и е трудно да обера остатъка,което отново доведе до неизползване.
3.Гланц на Wet n' Wild.Много харесвам марката,но точно този гланц има отвратителна миризма,която не мога да понасям и дори не съм го слагала.
4.Лак на Catherine Arley в разкошен цвят,който обаче се развали и е много трудно да се използва.
5.Два балсама на Avon, които също имам отдавна и миризмата им стана някак странна,затова предпочитам да не рискувам и да не ги използвам.
6.Коректор на Avon.От него въобще не съм доволна и реших,че момента ,в който ще го използвам никога няма да дойде.За него съм говорила тук.
7.Палитра сенки на Avon.
8.Единични сенки на Avon.
9.Единични сенки на Bourjois.
Всички тези продукти не използвам и съм описвала тук

Реших,че няма смисъл да задържам неща само за красота (така де имам гримове с много по-хубави опаковки :))) и ще се разделя с тези.
Вие какво мислите за идеята?Допада ли ви и бихте ли направили това с част от вашата колекция? Хубав ден ви желая! хохо




5 comments

  1. Аз май най-трудно хвърлям продукти, дори да не съм доволна.Като ми дойде музата обаче доста заминава към коша :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ами трябва да се запиташ откога не си използвала нещо и би ли го ползвала в бъдеще и така ще е много по-лесно да се разделиш с него :)

      Delete
  2. И аз съм като Веси. Миналия месец изхвърлих една камара неща, които не ползвам. Иначе си ги държа и само ми се пречкат и заемат място.
    Като видях балсама на wet'n'wild се сетих, че и него трябва да хвърля. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Да, определено с ужасната си миризма няма място сред колекцията ми :))

      Delete
  3. О и аз имам такъв коректор на Avon , който въобще не харесвам. Може би трябва да изхвърля и моя ..

    ReplyDelete