My wishlist for 2013 +new wishlist for 2014

Здравейте момичета и Честита Нова 2014 година!!! Много се чудех как да започна тази година и реших,че това е най-добрата публикация подходяща за случая!
В този пост реших да ви покажа какво изпълних от моя wishlist за 2013.Няма да правя подробно описание на продуктите,просто ще ги покажа, а в следващите статии очаквайте по-подробни ревюта и снимки.Естествено не можах да взема всичко,което си бях набелязала и това,което е останало ще си чака реда през новата година,а дотогава ще се радвам на тези съкровища:
1.Палитра на Inglot-нея вече я описвах тук и няма да се впускам в повече подробности,докато не си взема нови сенки на марката.
2.Палитра на Too Faced-не беше точно този вариант първия ми избор,но тази,която аз исках не беше налична в момента за това тя все още остава в списъка.
3.База за грим на Essence-доста време ги търсех и когато най-накрая ги открих бяха супер изгодни,затова реших да пробвам и двете.
4.Ружът на Bourjois с мириз на шоколад.-също търсен от доста време продукт,на който попаднах случайно при една разходка.Мога да кажа,че мирише хубаво,но лично на мен не ми мирише на шоколад.
5.Палитрата Naked basics.Тук не можах да я намеря никъде,затова я поръчах по Ebay.Почти всичките цветове са матови.
6.Руж на MAC.Точно този цвят,който избрах може би не беше най-подходящия за моя цвят кожа,но все пак го харесвам.
7.Руж на Too Faced.-чисто новичка коледна придобивка,в която съм влюбена!
8.Крем за лице на Vichy-много съм доволна от него и го използвам с удоволствие.

Това са нещата,които успях да "събера" за миналата година.Тази година wishlist-a ми ще е още по-голям.Вече е подновен и може да го видите тук като през годината ще добавям още неща,които харесам.
Вие какво успяхте да изпълните от вашия wishlist през изминалата година??Ще се радвам да споделите :)


No comments