My first MAC blush

Здравейте момичета,как сте? Както се вижда и от заглавието на поста това ще е мини ревю на руж на любимата ми марка MAC.Въпреки че нямам много продукти на марката,редовно следя колекциите,които пускат и се интересувам от новостите около тази марка.
За съжаление през 2013 увеличаваха цените три пъти и продължават да ги увеличават,което все повече ме отказва от пазаруването,но в България е така...
Както и да е ружът е в цвят Well-Dressed и за 42лв (вече 44лв) получаваме 6 грама продукт.Ружът е прахообразен.
Самият цвят както се вижда от снимката е много нежно розово.За съжаление е за по-светла кожа от моята и много много не може да се види при мен,но се надявам горе долу все пак да може да се добие представа за него от снимките:
Цветът е много нежен и  не мисля, че някой може да прекали с него.По-скоро е матов и няма блестящи частички. Идеален е за ежедневието,когато искаме да сме с по-неутрален цвят,който да не се набива толкова на очи.
При мен в никакъв случай не избледнява и си остава както е сложен през целия ден,но за това трябва да имате и стабилна основа, върху която да се сложи.
Както казах по-горе според мен е по-подходящ за хора с по-светла кожа,защото при хора със среден тен трябва да се нанася по няколко пъти,за да се забележи.
Като цяло не мога да кажа,че е продукт без който не мога,но  е чудесно допълнение към всяка колекция и ако някой си търси розов руж за ежедневието това според мен е доста добър вариант.
Вие какво мислите за продуктите,които предлагат МAC?
Кои са ви любимите продукти на марката?
Хубава седмица ви желая! :)

No comments