Beauty Bloggers TAG

Здравейте момичета!Свиквате ли с мрачното време?Моят любим сезон е лятото (тогава съм и родена),определям се като летен човек.Докато за другите температура от 30+ градуса е непоносима аз мога да се пека цял ден като гущер :)) Затова и температурите,които са в момента хич не ми допадат,ставам все по-мудна и демотивирана.Хубавото на студените дни е че можеш да седнеш и да прочетеш нещо интересно,което да те пренесе на друго,по-хубаво място,на което би искал да бъдеш.С това е свързана и тази статия-няма много общо с козметиката,а по-скоро е свързана с някои лични неща за мен,които се надявам да са ви интересни и да ме опознаете по-добре ако имате желание :)
Преди няколко дни бях тагната от  bbrillliantt.blogspot.com/2013/  и както казах по-горе въпросите са по-скоро лични.Ето ги и тях:

 1. Представете се с няколко думи / име, възраст и т.н /
   -Йони,23
2. Кой е най-любимият ви козметичен продукт?
-И преди съм го казвала,ще го повторя и сега-ФДТ. За да имаш грим според мен първо трябва да имаш добра основа,по която да работиш-точно заради това за мен той е най-важен.
 3. Бихте ли излезли навън без абсолютно никакъв грим?
-Да,често го правя.
 4. Кой е най-неприятният за използване козметичен продукт или аксесоар за вас?
-Изкуствени мигли!Голяма играчка е всеки път,когато ги слагам,но пък си заслужават ефекта :)
 5. Ако можете да вземете само 3 козметични продукта със себе си, кои ще са те?
-ФДТ,спирала,руж.

 6. Най-скъпият ви козметичен продукт е? /име, марка, цена/
-За този въпрос много се колебаех между два продукта и тъй като и двата са ми любими не можах да избера "победител",който да спомена.Единият е основата за грим на MAC,която мисля че беше около 52лв,а другият е мултифункционалното масло на Lierac ,за което писах статия,което беше около 63лв.
7. Любимата ви козметична марка?
-Oт по-евтините марки-Avon,Essence.
-От по-скъпите марки-MAC,YSL,TOO FACED.

 8. Трите блога, които следите най-често и намирате за най-полезни?
-Не мога да избера точно три,защото следя всички блогове в моя списък най-редовно :)

 9. На каква възраст започнахте да носите грим и какъв?
-Някъде към 6ти-7ми клас като гримът включваше само гланц.
 10. Евтиният козметичен продукт от който сте най-доволни?
-С времето се натрупват доста неща,но точно в момента използвам автоматични моливи за очи от Ейвън,които са доста трайни.

 11. Любимият ви дегримиращ продукт е...?
-Последните месеци съм в процес на изпробване на различни мицеларни води и все още нямам такава ,на която да се спра за постоянно.В момента ползвам мицеларната вода на Nuxe и съм доста доволна.
12. Кои според вас са продуктите от типа "Must - have"
-За мен тези продукти са добре покриващ ФДТ и коректор,розово червило,спирала,която прави миглите супер обемни.

 13. Кое е най-важното нещо в живота?
-Никога да не изоставяш принципите си.

 14. Коя е най-голямата ви мечта?
-Имам много мечти,които обаче са лични :)

 15. Кое е най-красивото място, на което сте били?
-Не обичам да пътувам,затова не съм и посещавала много места,но навсякъде където има море за мен е най-красивото място :)

Това са въпросите,надявам се да са интересни и всеки,който желае може да отговори на тях и да ми прати линк с отговорите,за да ги видя :) Хубава седмица! хохо

1 comment

  1. Супер, благодаря ти за отделеното време :)

    ReplyDelete