Подаръци от Avon

Здравейте!Като разгледах блога си тези дни видях че почти не съм споменавала продукти от марката Avon,а това е една от любимите ми drugstore марки.По принцип козметиката им не е на особено високо ниво,но тази година виждам доста добри опити за подобрение на нещата.Започват да се търсят и други начини за развитие на бизнеса,което ми харесва и определено ме заинтригува.Един от начините за стимулиране на представителите от време на време е при достигане на определен брой приходи за определено време да се предложат по-различни продукти от предлаганите в брошурата на символична цена.И така стигаме до подаръците,които искам да ви покажа.При последните две брошури този комплект беше един от вариантите,който можеш да си вземеш:

Този комплект включва:
-Кутия за гримове
-Парфюм Sensuelle EDP 50ml
-Козметична чантичка с 3 четки за грим.

И така първо за кутията за грим:
Естествено продуктите вътре не са включени,просто исках да покажа колко неща може да побере.На външен вид наподобява кожа,а отвътре е цикламено розова.Отваря се с цип и има огледалце.На първото ниво има преградка,а на второто отдолу няма никакви прегради,така че може да се поберат по-едри продукти.Аз лично го харесвам страшно много и мисля да ми стане пътна чантичка,защото мястото е доста и козметиката ми ще е на едно място,а не из целия куфар. :)

Следващия продукт беше парфюмчето от 50мл:
Не бях пробвала точно този досега,но останах приятно изненадана.Миризмата му е лекичка и ненатрапчива,но в същото време много завладяваща и е идеален за ежедневието.Мисля че по-скоро е подходящ за по-топлите месеци,но от време на време ще го ползвам и зимата. :)

Последния продукт за четките за грим:
Несесера,който е с тях отново наподобява кожа,а отвътре е розов и ще си го нося в дамската чанта :)
Най-сладкото на четките е че са с розови косъмчета,което ги прави още по-момичешки :) Доста са мекички и ще намерят място в колекцията ми.Мисля че се предлагат в книжка 15 за около 17лв ако някой се интересува.

И това е засега надявам се да ви е било интересно.Ако някой има въпроси относно нещата може да пита :)

No comments